Powered By Blogger

Tuesday, June 22, 2010

patutkah aku menerima pelawaan ini....

minggu lepas, masa tengah layan facebook....ada massage dalam inbox..
bila dibuka saja salah satu nya adalah daripada senior masa kat sekolah sains dulu...
dia antar mesej bertulis begini...." Kie..hang mau tak training budak sekolah kita.."

Aku terpana sejenak..terfikir..patutkah aku menerima pelawaan ini...macam jugak title blog aku ni...PASSION FOR THE GAMES..aku sayang kat bekas sekolah aku...dulu 4 tahun sudah aku dipelawa jugak oleh bekas guru PJK sekoalah itu untuk train budak ..
tapi masa aku pi first day tu..budak2 tu adalah turun dalam 10 orang...tak kesah sanagt lah...tapi yang tak best nya pukul 6 baru depa turun....macam mana nak buat..pukul 7 depa dah kena masuk asrama balik untuk persiapan solat jemaah ngan persedian ke kelas prep malam....kelas tambahan habis dalam pukul 430 ptg...kesian la pulak....pi esok nya budak tak boleh turun sebab ada kelas...last2 kesudaha aku tarik diri lah...

aku balas pulak mesej kat senior aku...aku cakap, aku memang boleh tapi dengan syaratnya..
1. budak mesti kat padang pukul 5.00
2. mesti ada support lah dari pihak pentadbiran

senior aku cakap itu tak dak masalah, mereka akan settlekan masalah tu dgn pihak pentadbiran...

ok...senang sikit dengar nya...
yang best lagi depa janji Alumni akan support kelengkapan ragbi...
jersey ka...bola ka..
oklah macam tu...
sekarang aku tengah tunggu pengerusi Alumni akan turun dari KL dan datang berbincang dengan aku....

tapi....macam mana pulak dengan sekolah aku....budak2 tu masih lagi fresh...baru 2 tahun ditubuhkan dan memerlukan bimbingan berterusan dari aku.....dilema...

No comments: